Dacă doreşti să renunţi la donaţia făcută pe www.asheli.ro şi implicit doreşti să primeşti banii înapoi, poţi să aplici pentru procedura de retur a donaţiei în maxim 10 zile lucrătoare, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Guvern nr.130/2000, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă.
Termenul de 10 zile lucrătoare prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:
a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului.
Prin contract la distanţă se înţelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă.
Dreptul de retur în 10 zile lucrătoare se adresează doar clienţilor care au făcut donaţii online de pe site-ul www.asheli.ro
Donatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
Conform Ordonanţei nr. 130/2000 consumatorul este răspunzător de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către comerciant.
Dreptul de renunţare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către consumator.
Conform dispoziţiilor Ordonanţei nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepţia cazurilor în care părţile (consumatorul şi comerciantul) au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de servicii a căror execuţie a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării termenului de 10 zile lucrătoare;
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile cursurilor pieţei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care aceste înregistrări sau programe informatice au fost desigilate de către consumator;
e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor magazin;
f) contracte de servicii de pariuri sau loterii;
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactaţi pe email sau la unul din numerele de telefon afişate pe www.asheli.ro